مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 00:202022-10-28ورزشي

گفت وگو با بانوی المپیکی ایران | دوست دارم دوباره پرچمدار کشورم در المپیک باشم


نخستین المپیکی ایران که یک بانوی مازندرانی است، گفت: همیشه تمام تلاش خودم را می کنم که بتوانم نماینده خوبی برای کشورمان باشم، تا بتوانم پرچم کشورمان را به اهتزاز دربیاورم و به کشورهای دیگر نشان بدهم که چقدر توانایی های ورزشکاران و به ویژه بانوان ایرانی بالاست.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ مهدی رضی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، هماهنگ با دگرگون شدن همه شؤون زندگی و حاکم شدن ارزشهای اصیل و اسلامی بر جامعه، زنان نیز از هویت اصلی و با ارزش زن مسلمان برخوردار شدند و در اوائل انقلاب شورای ورزشی بانوان، امور ورزشی مربوط به زنان را زیر نظر گرفت.

برای تحقق اهداف تربیت بدنی در راستای دستورات شرع مقدس اسلام، در مورد فعالیت های فرهنگی و اجتماعی بانوان و به منظور برنامه ریزی، نظارت و ایجاد هماهنگی در فعالیت های ورزشی بانوان کشور و گسترش آن، تشکیلاتی به نام مدیریت امور ورزش بانوان در اسفندماه 1360 تأسیس شد.

این تشکیلات بعدها تا سطح معاونت سازمان تربیت بدنی ارتقاء پیدا کرد و انجمن های مختلف ورزشی مخصوص بانوان، در سطح معاونت ایجاد شد.

جمهوری اسلامی ایران در سال 1370 پایه گذار حرکتی نوین در ورزش بانوان مسلمان شد.

چرا که اعتقاد بر این بود که، با حفظ شؤون اسلامی می توان در مسابقات ورزشی شرکت کرد و مانع تهاجم فرهنگی غرب به محیط ورزش بانوان مسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگو با بانوی المپیکی ایران | دوست دارم دوباره پرچمدار کشورم در المپیک باشم

گفت وگو با بانوی المپیکی ایران | دوست دارم دوباره پرچمدار کشورم در المپیک باشم